Aluminiowe teleskopowe przenośniki taśmowe

Foerderbaender004

Oferujemy przenośniki o długości 15m lub 20m w pozycji rozłożonej

Przenośniki są bezstopniowo rozsuwane i sterowane przy pomocy pulpitu sterowniczego znajdującego się na podnoszonej i opuszczanej hydraulicznie platformie. Platforma jest opuszczana lub unoszona w zależności od warstwy, na której znajdują się opony. Zaleta używania przenośnika firmy Gawroński jest to, że po dokonanym załadunku lub rozładunku przy jednym doku, przenośnik może być przewieziony pod samochód znajdujący się przy innym doku w celu realizacji kolejnego procesu załadunku lub rozładunku. Po zakończeniu pracy stoły przenośnika można razem zsunąć i urządzenie umieścić na dowolnym miejscu w magazynie.

Foerderbaender004

w pozycji złożonej przenośnik ma długość 6m lub 7 m. Poprzez zastosowanie w magazynie przenośników taśmowych z firmy Gawroński ulega redukcji czas trwania procesu załadunku i rozładunku opon. W praktyce nasi klienci zredukowali czas ładowania o 20 -30%* i w rezultacie kosztów. Stosując przenośniki łatwiej zaplanujecie Państwo procesy załadunkowe i rozładunkowe, ograniczycie czasy postoju ciężarówek oraz będziecie mogli lepiej wykorzystać przestrzeń załadunkową naczepy, ponieważ opony będą mogły być wyżej składowane. * średnie wartości odniesienia naszych klientów (przy jednolitym asortymencie): Rozładunek: 2-3 osoby w czasie 45-60 min., załadunek: 2 osoby w czasie 60 min.

DSC_0173
DSC_0200
DSC_0202
3_1

Poprzez transport opon przy pomocy przenośników oraz układanie opon na warstwy z poziomu platformy roboczej zredukowane jest obciążenie fizyczne pracowników a także zagrożenia zdrowotne np. zranienia, w przeciwieństwie do ręcznego załadunku i rozładunku. Również oszczędność czasu w procesie załadunku i rozładunku powoduje szybki zwrot z inwestycji. Ponadto transport i załadunek, czy rozładunek opon przy pomocy przenośników zapobiega zabrudzeniu opon, uszkodzeniu lub utracie etykiet itp.

DSC_0158_1
DSC_0167_1

Załadunek ciężarówki

beladung

Przy załadunku warstwy opon układane są w taki sposób, że „cofają się” do tyłu razem z przenośnikiem. Żeby przenośnik podczas załadunku szczególnie ostatnich warstw nie ograniczał miejsca na hali, to poszczególne jego segmenty (stoły) składają się proporcjonalnie do ilości załadowanych opon.

Układanie opon na taśmie oraz zdejmowanie z taśmy przez pracownika odbywa się na poziomie jego pasa, co zapobiega konieczności zginania się przez niego.

Rozładunek ciężarówki

entladung

Rozładunek  cięzarówki odbywa się od tyłu naczepy a przenośnik przesuwa się do przodu proporcjonalnie do kolejności warstw.

Zapełnione palety są odwożone wózkiem widłowym a w ich miejsce dostarczane są puste palety.

4
1

Dane techniczne

Nasz standardowy asortyment teleskopowych przenośników taśmowych obejmuje teleskopowe przenośniki załadunkowe, rozładunkowe, uniwersalne (do załadunku i rozładunku). Każdy rodzaj przenośnika oferujemy w wersji standardowej (ok. 15m całkowitej długości) i wersji długiej (ok. 20m długość całkowita). W zależności od wymagań klienta projektujemy i produkujemy przenośniki w różnych wersjach do różnych zastosowań.

Dokładny opis znajdziesz w Downloads(uzupełnić link)